את האלמנטים העיקריים של אבחון הרכב

המצב הטכני הנכון של המכונית משפיע על הנוחות והבטיחות של נהיגה. לכן זה כל כך חשוב לאבחן באופן קבוע את המכונית. רק בזכות בדיקות שיטתיות, נהיה בטוח כי המכונית שלנו נכונה מבחינה טכנית ואינה דורשת את התיקון הדרוש. אילו מכשירים משמשים לאבחון בסיסי ואילו מרכיבים של המכונית נבדקים?

The main elements of the car diagnostics


כל בעל רכב חייב לבצע בדיקה שנתית של המצב הטכני של המכונית. עם זאת, יש צורך לבצע את האבחון המכונית לעתים קרובות יותר, במיוחד אם אנחנו נוסעים הרבה על ידי המכונית או כאשר אותות מדאיג מופיעים.

אבחון מחשבים

כל המכוניות המודרניות מצוידות במחשב על הלוח. נהגים שולטים בעבודת המכונית כולה. זה עלול לקרות כי תקלה קטנה ישפיע ברצינות על הפעולה הנכונה של המערכת כולה. אז אתה צריך לאבחן את הבעיה ולחסל אותו. קוד תקלה ניתן למצוא באמצעות מחשב מיוחד המחובר למערכת בקרת הרכב. זיהוי תקלות באמצעות התקן אבחון יאפשר לך לחסל אותו במהירות.

מערכת הבלמים

מערכת הבלמים היא מרכיב חשוב ביותר של כל מכונית. עבודת הבלם הנכונה מספקת נהיגה בטוחה, כך שזה כל כך חשוב לאבחן כל תקלות הקשורות לעבודה של מערכת זו בהקדם האפשרי. בדיקת היעילות של מערכת הבלמים יכולה להתבצע, לדוגמה, באמצעות בודק רולר. ואז כוח הבלם נמדד. עם שיטה זו, אתה יכול לקבוע כי אין אוויר בלמים והם עובדים כראוי.

מארז גיאומטריה והשעיה

מדי שנה או כל 20-30 אלף קילומטרים כדאי לבדוק את מצב המארז וההשעיה. גיאומטריה שגויה של אחד הרכיבים האלה יכול להוביל לירידה בנוחות נהיגה, הגדלת צריכת הדלק ואת ללבוש מופרז של צמיגים. זה יכול להיות גם איום על בטיחות הכביש. לכן, כדאי לנהל בדיקות שלדה רגילה. ב Szczecin, בדיקה מקצועית של המדינה של אלמנטים ההשעיה זוויות גיאומטריה יכול להתבצע. מדידות נעשות באמצעות מכשירי מדידה מיוחדים.

אבחון של מערכת מיזוג אוויר

מערכת מיזוג האוויר לא צריך להשפיע על בטיחות נהיגה, אבל בהחלט משפיע על הנוחות של הנהג והנוסעים. תקלות בעבודתו מאובחנות בעזרת מכשירי בדיקה לחוקק ומערכת הקירור. כראוי עובד מיזוג אוויר תהיה השפעה חיובית לא רק בנוחות של הנוסעים, אלא גם לאפשר משקפיים מהר יותר מהר, לשפר את הסקירה.

@pro_Rehev